ورزش
ورزش
صداقت تنها آزمونی است که نمی توان در آن تقلب کرد

[ ] [ ] [ . ] [ ]

یادم باشد...

به عنوان یك معلم یادم باشد:

یادم باشد: حرفی نزنم که دلی بلرزد و خطی ننویسم که کسی را آزار دهد.

یادم باشد: که روز و روزگار خوش است و تنها دل من دل نیست ،

یادم باشد: جواب کینه را با کمتر از مهر و جواب دو رنگی را با کمتر از صداقت ندهم .

یادم باشد: سنگ خیلی تنهاست، باید با او هم لطیف رفتار کنم مبادا دل تنگش بشکند.

یادم باشد: برای درس گرفتن و درس دادن به دنیا آمده ام نه برای تکرار اشتباهات گذشته !

یادم باشد: هر گاه ارزش زندگی یادم رفت در چشمان حیوان بی زبانی که به سوی قربانگاه می رود زل بزنم تا به مفهوم بودن پی ببرم ... .

یادم باشد: گره تنهایی و دلتنگی هر کسی فقط به دست خودش باز می شود.

یادم باشد: هیچگاه لرزیدن دلم را پنهان نکنم تا تنها نمانم ... .

یادم باشد: قبل از اینکه از راه رفتن کسی ایراد بگیرم یکبار با کفشهای او راه بروم.

و یادم باشد: هیچگاه از راستی نترسم

[ ] [ ] [ . ] [ ]

 

 

مهر خدا در دل من، هرچه توان در تن من

بوسه به خاکت بزنم، ایران من ای وطنم

با یاد حق با عشق تو، من پهلوانی می کنم

در ورزش و دانش تورا، نامی جهانی می کنم

*************************************

نام خدا هست به لب/ رسم، مرام است و ادب/ درشب پیروزی و در روز شکست

دانش اگر باشد و نیروی تنم/ پرچم تو در همه جا دست من است

ما همدل ما همراه با شور و با ایمان

یک صدا می خوانیم جاویدان ای ایران

تا وقتی، که قران، باشدهمراه ما

تحصیل و تهذیب و ورزش هست راه ما

[ ] [ ] [ . ] [ ]
هرگز آرام نمینشینم

هرگز شکست را نمی پذیرم

الا به وقت مردن

[ ] [ ] [ . ] [ ]
امروز مسابقات طنابزنی اموزشگاههای قوچان باحضور13 تیم و78نفربرگزارگردید ودرپایاندرقسمت نمایشی تیمی4نفره دبستانهای 1محمدتقی رحمانی 2 سعیدی3سما مقامهای اول تا سوم رابه دست اوردندودرقسمت دوبل 1 حسن خاکبازازدبستان محمد تقی رحمانی ومهرداد اسعدی ازدبستان سعیدی ومحمدمهدی سجادیازدبستان شاهد ناصری ودرقسمت جاگینگ  مسعود امامی وعلی عفتی از دبستان محمد تقی رحمانی ومحمدمهدی سجادی ازشاهدناصری مقامهای اول تاسوم راکسب کردندونمایشی انفرادی ودابل داج و4در30 سرعت ودوبل فردا برگزار می شود

[ ] [ ] [ . ] [ ]
‫روزتربیت بدنی را  به تمام مربیان محترم  تربیت بدنی تبریک عرض می نمایم‬

 
[ ] [ ] [ . ] [ ]
- بهتر است فاصله مصرف غذا تا شروع تمرینات ورزشی ،‌ کمتر از ۳ ساعت نباشد تا هضم و جذب مواد غذایی انجام گرفته و خون به مقدار کافی در دسترس ماهیچه ها باشد . ضمناً از نیمساعت مانده به تمرین تا یک ربع بعد از تمرین ، از صرف نوشیدنی خیلی سرد باید خودداری شودسعی کنید ورزش و تمرینات را با توجه به فصل انجام دهید . اگر در فصل گرما هستید ، ورزش ها و حرکات را سبک ،‌ ملایم و با فاصله انجام دهید و اگر در فصل سرما هستید ، حرکات و تمرینات را پی در پی و به تندی انجام دهید.

[ ] [ ] [ . ] [ ]


همه‌ی ما آرزو داریم تا شکمی صاف مانند شکم مدل‌ها و سلبریتی‌ها داشته باشیم. اما برای اکثر ما، داشتن چنین شکمی تنها گفتنش ساده است!
به من اعتماد کنید، اگر یک ست هزار تایی هم درازنشست بزنید، لزوما به شما کمکی در جهت خلاص شدن از شر چربی شکمتان نخواهد شد! این تمرینات کاردیو است که واقعا باعث خواهد شد چربی‌هایتان بسوزد.
با وجود این، نکاتی هم وجود دارد که برای رسیدن به شکمی صاف و تکه تکه، به شما کمک خواهد کرد.

1 - وعده‌های کم حجم تر
زمانی که رژیم هستید هیچگاه وعده های غذاییتان را نادیده نگیرید. در عوض، هر سه چهار ساعت یکبار وعده‌ی غذایی کم حجم تری بخورید. اینکار کمک خواهد کرد تا چرخ سوخت و ساز بدنتان بچرخد، و هنگام شام به وسط غذاها شیرجه نزنید!

2 - آرام بجوید
ممکن است نفخ هم باعث شود تا شکمتان بزرگ‌تر از آنچه واقعا هست بنظر بیاید. پس آرام و به اندازه جویدن می‌تواند کمک کند تا هوای کمتری قورت دهید و البته هضم غذایتان هم راحت‌تر خواهد شد.

3 - مشت بزنید
بله، مُشت! بوکس ورزشی عالی برای به فعالیت در آوردن عضلات مرکزی بدن شماست و می‌تواند برای بدست آوردن شکمی تخت به شما کمک کند. از رقص پا و پیچ و تاب خوردن کمرتان گرفته تا پرتاب کردن مشت‌هایتان، هر چه که فکرش را بکنید روی عضلات شکمتان کار می‌کند، عرقتان را در می‌آورد و کلی هم کالری خواهد سوزاند؛ همزمان، کل بدنتان را هم تقویت می‌کند!

4 - نگرانی‌هایتان را کنار بگذارید
استرس نیز می‌تواند باعث شود تا چربی‌هایتان در اطراف بخش‌های میانی بدنتان اندوخته شود. زمانی که استرس داشته باشید ماده‌ای بنام کورتیزول در بدنتان ساخته میشود که همانند یک هدایتگر امواج چربی‌ها را به سمت بخش‌های میانی بدنتان روانه می‌کند. نگرانی و استرس‌هایتان را کنار بگذارید و تفاوت را در بدن و زندگیتان ببینید!

5 - پروتئین بیشتر
مطالعات نشان داده‌اند که پودرهای پروتئین به صاف شدن شکم کمک می‌کنند، مخصوصا پروتئین وی. حداقل چند بار در هفته یک نوشیدنی پروتئینی مصرف نمایید و ببینید که چربی‌هایتان می‌ریزد!

6 - اکتیو باشید
چربی شکم شما عاشق این است که فعالیتی نداشته باشید. اشتباه نکنید، نیازی به یک ساعت ورزش روزانه در باشگاه نیست، فقط کافیست از روی مبل بلند شوید و کاری بکنید! چه راه رفتن در پارک، چه شنا و چه رقصیدن، بهرحال فعال باشید و عرق بریزید تا سوختن چربیهای شکمتان شروع شود.

[ ] [ ] [ . ] [ ]

زانو درد، درد مفصل است و در هر سن و هر دو جنس شايع است.

علت اصلي درد زانو، آسيب ديدگي، تصادف يا آرتريت روماتوئيد است. علت ديگر آن کمبود کلسيم در استخوان ها و فشار زياد روي زانو است. علايم درد زانو ورم، درد و عدم انعطاف پذيري آن است. در صورت تداوم درد زانو بايد به پزشک مراجعه کنيد. به نقل از سايت «هلث نيوز» براي رفع زانودرد بر اثر آسيب ديدگي يا استرس مي توان از مسکن، ژل و کرم استفاده کرد اما در اين مطلب به راهکارهاي درماني ساده و آسان مي پردازيم.

يوگا: يوگا درمان بسياري از مشکلات جسمي است. با اين ورزش هر نوع دردي را مي توان درمان کرد و مغز و قلب را سالم نگه داشت. يوگا همچنين در رفع درد پا نيز موثر است. بسياري از حالت هاي يوگا عضله زانو را تقويت مي کند و انعطاف پذيري آن را افزايش مي دهد. يوگا براي رفع درد مکرر زانو بسيار مفيد است.

مصرف کلسيم: در بسياري از موارد درد مفصل به علت کمبود کلسيم است. با کاهش پيدا کردن ميزان کلسيم، استخوان ضعيف مي شود. بنابراين لازم است برنامه غذايي غني از کلسيم و ديگر مواد مغذي لازم اتخاذ کنيد. فرآورده هاي لبني، ماهي و... بايد به طور منظم مصرف شود.

ماساژ روغن:ماساژ با روغن داغ، درمان خانگي زانودرد است. از روغن نارگيل، روغن زيتون يا هر نوع روغن ديگر مي توانيد استفاده کنيد. ماساژ بايد ۱۰ تا ۱۵ دقيقه طول بکشد و به حالت چرخشي انجام شود.

ورزش: گاهي زانو درد به علت چاقي مفرط يا اضافه وزن است. ورزش هاي منظم از جمله ورزش هاي کششي مي تواند براي رفع زانو مفيد باشد.

درمان هاي ديگر:مصرف روزي يک ليوان شير گرم با مقداري عسل و زردچوبه مفيد است. زردچوبه خاصيت ضدالتهابي دارد و درد زانو را تسکين مي دهد. کرم ها يا پمادهاي حاوي رازيانه که خاصيت ضدالتهابي دارد نيز مي تواند درد را تسکين دهد.

[ ] [ ] [ . ] [ ]
[ ] [ ] [ . ] [ ]

نتایج مسا بقات طنابزنی مقطع ابتدایی پسران شهرستان قوچان آذر92


ادامه مطلب
[ ] [ ] [ . ] [ ]
نمایشی ساده ودوبل جاگینگ امدادی چهار نفره


ادامه مطلب
[ ] [ ] [ . ] [ ]
بازیهای محلی وکلاسی


ادامه مطلب
[ ] [ ] [ . ] [ ]
بازیهای محلی ودبستانی


ادامه مطلب
[ ] [ ] [ . ] [ ]
3بازیهای محلی ودبستانی


ادامه مطلب
[ ] [ ] [ . ] [ ]
بازیهای دبستانی ومحلی


ادامه مطلب
[ ] [ ] [ . ] [ ]
[ ] [ ] [ . ] [ ]
بازیهای محلی ودبستانی


ادامه مطلب
[ ] [ ] [ . ] [ ]

قوانین فوتبال ساحلی


ادامه مطلب
[ ] [ ] [ . ] [ ]

حسين(ع)؛ پرچمدار اصلاح‌طلبي و اصلاح‌گري

[ ] [ ] [ . ] [ ]

دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم
بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم
فردا که کسی را به کسی کاری نیست
دامان حسین اگر نگیرم چه کنم

[ ] [ ] [ . ] [ ]

سلامت نیوز :اگر میخواهید با سرعت و بیخطر لاغر شوید باید با سم زدایی تمام بدن
خود را از سموم انباشته شده تمیز کنید.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از هلث دی نیوز بهترین راه برای اینکار مصرف نوشیدنی
هایی است که برای سم زدایی مفید است و بهترین آن چای میباشد.زیرا توازن بدن را حفظ
میکند .به شما توصیه میکنیم چای نعنا،چای زنجبیل ، چای سبز و چای قاصدک را که
بهترین نوع سم زداها هستند در برنامه روزانه خود بگنجانید.
نوشیدنی هایی که با لیمو مصرف میشوند هم از دیگر سم زداهای قوی هستند که سیستم کل
بدن مخصوصا دستگاه گوارش را با قدرتمندی سم زدایی میکنند.برای این نوع سم زدایی دو
قاشق لیمو را در یک لیوان آب حل کرده و با کمی فلفل هندی ۶ تا ۱۲ بار در هر روز میل
کنید.
آب آلبالو هم از دیگر سم زداها ست که با افزایش سوخت و ساز بدن منجر به لاغری هم
میشود.

[ ] [ ] [ . ] [ ]

[ ] [ ] [ . ] [ ]
[ ] [ ] [ . ] [ ]
.مطالعه پژوهشگران نشان داده است که روزه گرفتن تاثیر قابل توجهی در کاهش چربی خون بالا، کنترل چاقی، کنترل دیابت نوع 2، تجزیه چربی ها، سم زدایی بدن، ترمیم بافت ها و سلول ها، کاهش دمای سلول ها، تنظیم ترشح هورمون ها، استراحت دستگاه گوارش و درمان افسردگی دارد.
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ . ] [ ]
بررسي ها نشان مي دهند؛ دوچرخه سواري و طناب زدن بيشترين تاثير را در اين موضوع مي گذارند. به تازگي پزشکان دريافته اند که ورزش کردن به خصوص طناب زدن و دوچرخه سواري براي لاغر شدن اثر بسيار عالي دارد.
آفتاب: تحقيقات جديد نشان مي دهد که ورزش هاي عمودي باعث ايجاد نوعي حرکت در روده ها مي شود که اين اتفاق باعث کم شدن اشتها مي شود.
 
گفتني است؛ اين کم شدن اشتها باعث مي شود تا فرد ديرتر احساس گرسنگي نمايد و تمايل به خوردن در او کمتر شود.
 
بررسي ها نشان مي دهند؛ دوچرخه سواري و طناب زدن بيشترين تاثير را در اين موضوع مي گذارند.
 
به گزارش جام جم،پزشکان با بررسي بر روي گروه هاي داوطلبان پي برده اند که پس از دوچرخه سواري و يا طناب زدن افراد علاقه اي به خوردن غذاهاي چرب و يا شيرين ندارند و ميزان علاقه آنها کمتر از مواقع عادي است و همگي پس از حدود 15 دقيقه از خوردن غذا سير مي شوند، در نتيجه به تدريج وزن متعادل بدن خود را بدست مي آورند.

[ ] [ ] [ . ] [ ]

ماساژ با یخ درد را از بین می برد:


ادامه مطلب
[ ] [ ] [ . ] [ ]
بدون ورزش کالری زیادی بسوزانیم


ادامه مطلب
[ ] [ ] [ . ] [ ]
[ ] [ ] [ . ] [ ]
موقع خسته شدن به دو چیز فکر کن :

۱- آنهایی که منتظر شکست تو هستند تا به تو بخندند.

۲- آنهایی که منتظر پیروزی تو هستند تا با تو بخندند.

[ ] [ ] [ . ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
لینک دوستان
امکانات وب